Τί γυμναστική είναι καλύτερο να κάνω για να χάσω βάρος;

Γνωρίζετε ποιο είδος γυμναστικής είναι καλύτερο να κάνετε για να χάσετε βάρος; Σε αυτό το βίντεο η Πηνελόπη Δουβόγιαννη, Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος, μας εξηγεί πως θα επιλέξουμε το κατάλληλο είδος γυμναστικής για να χάσουμε βάρος και να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την απώλεια του βάρους.

Aπομαγνητοφώνηση βίντεο

Το είδος της γυμναστικής που είναι καλύτερο να κάνει κάποιος για να χάσει βάρος εξαρτάται από τον βασικό του μεταβολισμό, το πόσο λίπος και πόσο μυϊκή μάζα έχει και από την φυσική του κατάσταση.

Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει χαμηλό μεταβολισμό και λίγη μυϊκή μάζα, οπότε και μεγάλο ποσοστό σωματικού λίπους, θα πρέπει να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο θα βασίζεται σε ασκήσεις με αντιστάσεις. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και κατ’ επέκταση και το μεταβολισμό του. Έτσι θα καταφέρει να χάσει βάρος και θα είναι εύκολο να διατηρήσει την απώλεια του βάρους.

Από την άλλη αν κάποιος έχει υψηλό μεταβολισμό και αρκετή μυϊκή μάζα, τότε μας ενδιαφέρει περισσότερο να κάνει αερόβια άσκηση και λίγες ασκήσεις ενδυνάμωσης απλά για να διατηρήσει τη μυϊκή του μάζα.

Στην περίπτωση που κάποιος έχει χαμηλό μεταβολισμό και αρκετή μυϊκή μάζα η διαλειμματική προπόνηση θα ήταν μία καλή επιλογή. Δηλαδή η προπόνηση κατά την οποία έχουμε εναλλαγές στην ένταση της προσπάθειας.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση ένα πτυχιούχος γυμναστής είναι ο πιο κατάλληλος για να καταρτίσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής για εσάς με το οποίο θα πετύχετε τους στόχους σας. Αν έχετε κάνει λοιπόν λιπομέτρηση και μέτρηση μεταβολισμού δείξτε τα αποτελέσματα στο γυμναστή σας γιατί θα τον βοηθήσουν να επιλέξει το κατάλληλο είδος προπόνησης για εσάς.