Μους σοκολάτα με αβοκάντο

 

Χαμηλών υδατανθράκων, χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, χωρίς λακτόζη, χωρίς γλουτένη, vegan, χορτοφαγική

Υλικά 

  • 240 γρ. ώριμο αβοκάντο (θα πρέπει να είναι τόσο μαλακό ώστε να μπορώ να το βγάλω εύκολα με ένα κουτάλι από τη φλούδα)
  • 40 γρ. κακάο σε σκόνη
  • 120 ml γάλα (αγελαδινό με χαμηλά λιπαρά ή σόγιας για vegan και άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη)
  • 3 κ.σ. γλυκαντικό σε σκόνη (με κύριο συστατικό την εριθρυτόλη και αναλογία 1:1 με τη ζάχαρη)
  • 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας

 Οδηγίες

  1. Χτυπάω όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Αν παραμείνουν υλικά στα τοιχώματα του δοχείου του μπλέντερ τα σπρώχνω με μία μαλακή σπάτουλα και χτυπάω ξανά.
  2. Είναι έτοιμο μόλις αμέσως (θα έχει πιο μαλακή υφή) ή το βάζω για λίγη ώρα στο ψυγείο για να αποκτήσει πιο αφράτη υφή.

Μερίδες σε ολόκληρη τη συνταγή:3

Σε 1 μερίδα 

Με αγελαδινό γάλα χαμηλών λιπαρών

Ενέργεια 178 kcal
Πρωτεΐνες 5,5 g
Υδατάνθρακες 16,6 g
Φυτικές ίνες 9,8 g
Σάκχαρα 2,8 g
Λιπαρά 14,3 g
Κορεσμένα 3,3 g
Πολυακόρεστα 1,5 g
Μονοακόρεστα 8,7 g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με γάλα σόγιας χωρίς πρόσθετη ζάχαρη

Ενέργεια 172 kcal
Πρωτεΐνες 5,4 g
Υδατάνθρακες 15,2 g
Φυτικές ίνες 9,9 g
Σάκχαρα 0,9 g
Λιπαρά 14,2 g
Κορεσμένα 2,9 g
Πολυακόρεστα 1,5 g
Μονοακόρεστα 8,4 g

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη συνταγή, διατροφική ή σε ότι αφορά την παρασκευή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.