Breakfast Smoothie με βρώμη, μπανάνα και χαρουπάλευρο

 

Χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, χωρίς λακτόζη, χορτοφαγική, vegan

Υλικά 

  • 1 ποτήρι γάλα σόγιας χωρίς πρόσθετη ζάχαρη (ή άλλο γάλα με χαμηλά λιπαρά)
  • 3 κ.σ. νιφάδες βρώμης
  • 1 μέτρια ώριμη μπανάνα κομμένη σε μεγάλα κομμάτια
  • 10 αμύγδαλα ωμά
  • 2 κ.γ. χαρουπάλευρο (ή κακάο σε σκόνη)

 Οδηγίες

  1. Ρίχνω όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και ανακατεύω μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη συνταγή, διατροφική ή σε ότι αφορά την παρακευή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. 

Μερίδες σε ολόκληρη τη συνταγή: 1

Ανά μερίδα

Ενέργεια 373 kcal
Πρωτεΐνες 17,2 g
Υδατάνθρακες 63,2 g
Φυτικές ίνες 12,7 g
Σάκχαρα 23,9 g
Λιπαρά 13,3 g
Κορεσμένα 1 g
Πολυακόρεστα 0,8 g
Μονοακόρεστα 0,6 g