Συμβουλές

Το πασχαλινό τραπέζι είναι –σχεδόν πάντα- συνώνυμο της …υπερβολής σε κατανάλωση φαγητού, αλλά και ποτού. Μπορούμε να συνδυάσουμε την απόλαυση με τη διατήρηση της σιλουέτας μας, τις μέρες αυτές; Ποια είναι τα συχνότερα λάθη που κάνουμε, όταν καθόμαστε στο πασχαλινό τραπέζι; Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc., κυρία Πηνελόπη Δουβόγιαννη, απαντά σε όλες μας τις απορίες.


Μια ισορροπημένη διατροφή βοηθά το μαθητή να είναι πιο συγκεντρωμένος και αποδοτικός στο διάβασμα, όπως και να έχει καλύτερη διάθεση. Σε καμία περίπτωση δεν ενδείκνυται σε περίοδο εξετάσεων ο μαθητής να ακλουθεί μία αυστηρή υποθερμιδική δίαιτα.


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν μπορείτε να κάνετε δίαιτα στην διάρκεια της νηστείας; Θα μπορείτε να χάσετε βάρος αποτελεσματικά και ποια είναι τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε; Αυτά τα ερωτήματα είναι πολύ συνηθισμένα και απασχολούν πολλούς στην προσπάθειά τους να ελέγξουν το βάρος τους.


Η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους κατά την διάρκεια των 40 εβδομάδων της κύησης για μία γυναίκα η οποία έχει φυσιολογικό σωματικό βάρος πριν τη σύλληψη είναι 11,5 – 16 kg. Στην πραγματικότητα όμως οι περισσότερες γυναίκες προσλαμβάνουν περισσότερο βάρος από το συνιστώμενο. Για παράδειγμα, σε μία έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε περισσότερο από 20.000 νεογέννητα και τις μητέρες τους, βρέθηκε ότι


© 2019 Pinelopi Douvogianni. All Rights Reserved. Powered by NGSOL