Συμβουλές

Θηλασμός: Υπάρχουν τρόφιμα που θα πρέπει να αποφεύγω;

Απομαγνητοφώνηση βίντεο

Εάν θηλάζεις το ιδανικό είναι να έχεις ποικιλία στη διατροφή σου και να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Με αυτό τον τρόπο και εσύ θα λαμβάνεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να είσαι υγιής και να έχεις ενέργεια αλλά και το μωρό σου θα πάρει περισσότερα γευστικά ερεθίσματα.

Κολικοί

Πολλές φορές συναντώ γυναίκες οι οποίες αποφεύγουν διάφορα τρόφιμα όπως τα όσπρια ή κάποια λαχανικά γιατί έχουν ακούσει ότι μπορεί να προκαλέσουν κολικούς στο βρέφος.

Δεν υπάρχει όμως καμία επιστημονική απόδειξη ότι η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφίμων από τη μητέρα που θηλάζει μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στο πεπτικό σύστημα του μωρού.  

Αν έχεις παρατηρήσει ότι κάποιο τρόφιμο προκαλεί ανησυχία στο μωρό σου μπορείς να δοκιμάσεις να το αφαιρέσεις για λίγο καιρό από τη διατροφή σου και να το εισάγεις ξανά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα για να δεις την επίδρασή του.

Σε καμία όμως περίπτωση μην αφαιρείς τρόφιμα από τη διατροφή σου προληπτικά.

Αλλεργίες

Εάν υπάρχει οικογενειακό ιστορικό αλλεργιών δεν χρειάζεται να αποφεύγεις προληπτικά κάποια τρόφιμα παρά μόνο αν εμφανιστούν κλινικά συμπτώματα στο μωρό.

Υδράργυρος

Τα μεγάλα ψάρια όπως ο ξιφίας και ο τόνος έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο και είναι καλό περιορίσεις την κατανάλωσή τους. Προτίμησε λιπαρά ψάρια όπως οι σαρδέλες και ο γαύρος τα οποία είναι πλούσια στα απαραίτητα ω-3 λιπαρά αλλά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε βαρέα μέταλλα.

Καφεΐνη και αλκοόλ

Η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων ή τροφίμων με καφεΐνη επηρεάζει το γάλα σου. Μπορείς όμως να τα καταναλώνεις αρκεί να το κάνεις με μέτρο. Μία καλή ιδέα είναι πίνεις τον καφέ ή το ποτό σου αμέσως αφού θηλάσεις ώστε να μεσολαβήσει αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι τον επόμενο θηλασμό.


© 2019 Pinelopi Douvogianni. All Rights Reserved. Powered by NGSOL