Συμβουλές

Πώς να χάσετε τα περιττά κιλά του Πάσχα

Όπως σε όλες τις γιορτές έτσι και αυτές τις ημέρες είναι πολύ συνηθισμένο να ξεφεύγουμε διατροφικά και να υπερκαταναλώνουμε φαγητό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αυξάνουμε το σωματικό μας βάρος. Τα καλά νέα είναι ότι αν κάποιος έχει πάρει βάρος αυτές τις ημέρες είναι σχετικά εύκολο να το χάσει.

Για να το πετύχουμε αυτό:

Φροντίζουμε καθημερινά να έχουμε πέντε γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και 2 ενδιάμεσα σνακ έτσι ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε την όρεξή μας και να ενεργοποιούμε το μεταβολισμό μας.

Καταναλώνουμε αρκετά φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό και έχουν μικρή περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες.

Ελέγχουμε τις μερίδες που καταναλώνουμε.

Περιορίζουμε την κατανάλωση των γλυκών ή επιλέγουμε γλυκά χωρίς ζάχαρη, όπως είναι το παγωτό με στέβια.

Τρώμε ελαφριά το βράδυ και αποφεύγουμε σε αυτό το γεύμα να καταναλώνουμε  πολλούς υδατάνθρακες, όπως ψωμί, πατάτες και ζυμαρικά.

Αποφεύγουμε τα τηγανητά φαγητά.

Περιορίζουμε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και πίνουμε άφθονο νερό.

Κοιμόμαστε περίπου 8 ώρες την ημέρα γιατί η έλλειψη ύπνου μας εμποδίζει να χάσουμε βάρος.

Και αυξάνουμε τη φυσική μας δραστηριότητα για να έχουμε περισσότερες καύσεις.

Κάνοντας λοιπόν αυτές τις αλλαγές στην καθημερινότητά μας μπορούμε να χάσουμε σχετικά ανώδυνα τα περιττά κιλά του Πάσχα χωρίς να εξαντλήσουμε τον οργανισμό μας.   


© 2019 Pinelopi Douvogianni. All Rights Reserved. Powered by NGSOL