Συμβουλές

Μπορεί μία vegan διατροφή να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού μας στη βιταμίνη Β12;

Απομαγνητοφώνηση βίντεο

Η βιταμίνη Β12 είναι απαραίτητη στον οργανισμό μας για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων, τη σύνθεση του DNA και για να έχουμε ένα υγιές νευρικό και ανοσοποιητικό σύστημα.

Μερικά από τα συμπτώματα της έλλειψης σε βιταμίνη Β12 είναι η ανεξήγητη κούραση, η πεσμένη διάθεση, το χλωμό δέρμα και το μούδιασμα των άκρων.

Μιας και η βιταμίνη Β12 βρίσκεται σχεδόν αποκλειστικά σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης αν είσαι αυστηρά χορτοφάγος ο μόνος τρόπος για να καλύψεις τις ανάγκες του οργανισμού σου είναι καταναλώνεις εμπλουτισμένα τρόφιμα ή συμπληρώματα διατροφής.

Υπάρχουν ορισμένα φυτικά τρόφιμα που περιέχουν σε μικρές ποσότητες βιταμίνη B12, όπως κάποια φύκια και το άλειμμα από εκχύλισμα μαγιάς, σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Για να λαμβάνεις ικανοποιητική ποσότητα βιταμίνης Β12 θα πρέπει να καταναλώνεις εμπλουτισμένα τρόφιμα όπως είναι τα δημητριακά πρωινού ή φυτικά γάλατα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα ή να παίρνεις συστηματικά ένα συμπλήρωμα διατροφής.


© 2019 Pinelopi Douvogianni. All Rights Reserved. Powered by NGSOL